|
Hírek / Cikkek
(Ez a cikk egy másik
oldalról származik)
2005.03.16 - Nem félünk nagyok lenni -
Pestiest
A 2004 legjobb lemezei
listákon kikerülhetetlen
volt a nyolcvanas
évekbeli angol poszt-punk/
new wave zenekarok
örökségét elegáns slágerzenévé
alakító amerikai Killers bemutatkozó albuma,
a Hot Fuss,
mely ráadásul jelentős kereskedelmi
sikert is
aratott: Nagy-Britanniában listavezető és
tripla
platina lett, de az Egyesült Államokban is
milliós eladást ért el. Az est.hu stábja az
európai turné bécsi állomásán találkozott a
Las
Vegas-i kvartettel, mely a tervek szerint a U2
előzenekarént júliusban is visszatér majd az
osztrák fővárosba.
Az 1981-es születésű Brandon
Flowers énekes-
billentyűs és nála négy-öt évvel
idősebb társai,
a gitáros Dave Keuning, a basszista
Mark Stoemer
és a dobos Ronnie Vanucci a
legamerikaibb városban,
Las Vegasban tűzték
zászlajukra az angol zenét,
a Cure, a Smiths, a Joy
Division, a New Order és
a Duran Duran - illetve az
azokkal egy időben indult,
de csak a britpop
idején befutott Pulp - örökségét,
és ennek a két
évtizeddel korábbi zenei világnak az
ügyesen
modernizált, divatosra igazított változatához
a
sztárkvalitású frontember súlyos szerelmi csalódás
ihlette, baljós, sötét romantikájú, enigmatikus
szövegeit illesztették. A Killers zeneileg az
Interpol
(Turn On The Bright Lights, Antics),
kinézetre a
Strokes (Is This It, Room On Fire)
testvére, de az
előbbinél frivolabb, az utóbbinál
elegánsabb,
és mindkét New York-i zenekarnál
slágeresebb. És népszerűbb, már most is, pedig
igazán csak 2005
elején kezdett befutni:
Nagy-Britanniában a
Somebody Told Me
kislemezdal januári újrakiadása
végre No.1 pozícióba
lökte az akkor már fél éve
piacon lévő albumot,
Amerikában pedig a látványos
új videoklippel
megtámogatott Mr. Brightside-nak köszönhetően
érte el a Hot Fuss az egymillió eladott
példány után járó platina státuszt (úgy, hogy ott
a
Top20-ba akkor még be sem jutott - arra csak
épp a
bécsi koncert hetében került sor). Három
Grammy-jelölésükből ugyan egyet sem váltottak
trófeára, néhány nappal később azonban nemcsak
a
legjobb nemzetközi zenekar címet kapták meg az
NME Awards londoni gáláján, de Brandon a
legszexisebb és a legjobban öltözött férfinak
járó
díjakat is elnyerte a közönségszavazáson. Egy
héttel később, 2005. február 25-én a bécsi Arena
komplexum fedett csarnokában zakót, fehér inget
és
piros nyakkendőt öltve próbál megfelelni az
ezzel
járó felelősségnek.
Mi vagyunk a Gyilkosok és
Jenny a barátom volt
- köszön a színpadra
lépő Brandon Flowers és a
Killers már bele is vág az
album első számába, a
Jenny Was A Friend Of Mine-ba,
melyben a főhősnek
egy vallatószobában kell számot
adnia, hogyan
ölte meg a barátnőjét. Brandon a
billentyűs részeknél csillogó szegecsekkel díszített
szintetizátora
mögött állva énekel, de van kicsit
arrébb egy másik mikrofonja is, amit néha leakaszt
az állványról,
hogy jobban mozoghasson a színpadon,
sőt az is
előfordul, hogy ezzel a mikrofonnal a
kezében megy
vissza a szintihez, és csak jobbjával
abszolválja az
egy kézzel is lejátszható témákat. A
gitáros-
vokalista Dave viszonylag sokat mozog, főleg
a
basszista Markhoz, a gyengéd óriáshoz képest,
a
dobos Ronnie esetében pedig egész nyilvánvalóvá
válik, hogy az új hullám egyik legenergikusabb
popdobosa, a Blondie-tag Clem Burke a példaképe.
A
nagy lendülettel előadott dalok élőben végig
hűségesek a lemezen hallható verziókhoz,
semmi
cifrázás vagy plusz szóló.
Az album első számát az album második száma,
a nagy
slágerré lett Mr. Brightside féltékenységi
rohama követi, majd az album harmadik száma,
a
következő kislemezdalnak szánt Smile Like You
Mean It, nosztalgikus, fájdalmas szöveggel és
U2-s gitárszólóval. Mielőtt bárki megijedne, hogy a
zenekar zsinórban egymás után ellövi a lemez
első
felében koncentrálódó összes sikerdalát,
az énekes
közli, hogy most egy olyan dal jön,
ami nincs rajta
az albumon. Az Under The Gun
című B-oldalas
szám az (a Somebody Told Me
maxi első
kiadásáról), egy remek, tempós darab,
egy vergődő
szerelmes egzaltált szövegével,
kill me now,
kill me now, kill me now refrénnel
és egy ügyes
középrésszel - simán felkerülhetett
volna az
albumra.
Sokan fenn vannak akadva
azon, hogy a szövegeink
sokkal sötétebbek, mint a
zenénk. Hát most itt egy
példa, hogy nyálas,
behízelgő szövegű számaink is
vannak - konferál Brandon a Smiths- és Morrissey-
dalok hangulatában
íródott Change Your Mind előtt
(ez a dal az
eredeti angol albumváltozaton még nem szerepelt),
majd egy vadonatúj dal jön, a már a
délutáni
beálláson is játszott Where Is She?
(Rendőrautó
állt a házatok előtt ma - szól a baljós
kezdősor). Ez egy új szám volt, most jöjjön egy
régi - mondja az énekes a legnagyobb sláger, a
Somebody Told Me előtt, ami az 1985-ös
Cure és
Duran Duran tökéletes keveréke, diszkós
sulykolású
refrénnel és meghökkentő szöveggel
(valaki azt
mondta / hogy van egy pasid / aki úgy
néz ki, mint
egy csaj / akivel tavaly februárban
jártam). Az
iskolai tornaöltözőbe helyezett,
homoerotikus
felhangoktól sem mentes Andy, You`re
A Star
után a Midnight Show jön, ami a zenekar
elmondása szerint ugyanannak a
gyilkosság-trilógiának
a része, mint a nyitó
Jenny Was A Friend Of Mine
(a trilógia harmadik
darabja, a Leave The Bourbon
On The Shelf
egyelőre kiadatlan). A koncert főblokkját
a
Glamorous Indie Rock & Roll ironikus himnusza
zárja, valahol David Bowie glam korszaka és
az Oasis
között félúton. A Killers alig negyven perc
zenélés után vonul le a színpadról.
Mielőtt belevágnának a
ráadásba, Brandon
bocsánatot kér a közönségtől.
Elmondja, hogy
azért nem volt a legjobb formában,
mert beteg,
de inkább így is színpadra lépett,
minthogy
lemondja a koncertet. A ráadásba két dal
kerül: a szintetizátortémával indított On Top,
melynek
második felében az A Night Like This
című
Cure-szám motívumait ismerhetjük fel, és az
All These Things That I`ve Done, amelyben a
I
got soul, but I`m not a soldier résznél a
gospel kórus hiányát közönségénekeltetés pótolja.
Ennyi az egész, a negyvenperces főprogram és a két
ráadásdal nagyon kevésnek tűnik, még akkor is, ha
két szám (a Believe Me, Natalie és a
koncertre
tényleg nem nagyon való Everything Will
Be Alright) kivételével lejátszották az album
teljes anyagát.
Lett volna még talonban néhány B-oldalas dal is
(például a kiváló The Ballad Of
Michael Valentine),
esetleg a Why Don`t You
Find Out For Yourself című Morrissey-feldolgozás,
de nem - a Killers most ezzel
a fix 12 számos
műsorral turnézik Európában,
csak a dalsorrendet
váltogatja állomásról állomásra.
Az est.hu stábja egy fokkal szerencsésebb: a
koncert
előtti délutánon, a hangpróbán a
Where Is She?
mellett két további új szerzeményből
is kóstolót
kapunk az akkor még nagykabátot és
sálat viselő
zenekartól. A soundcheck után meet
& greet,
azaz rövid, kötetlen találkozás egy tucatnyi
szerencsés nyertes rajongóval, ahová szintén
bepofátlankodunk, és sikerül is mindegyik
taggal
váltani néhány szót. Brandon bevallja,
hogy csak
annyit láttak Bécsből, amennyit a
turnébusz ablakán
át lehetett a koncerthelyszínre
jövet, és nem is
nagyon fognak többet, mert
éjszaka már indulnak
tovább Münchenbe.
Mark aggódik, hogy U2
stadionturnéján mit fog
szólni hozzájuk a közönség,
de megnyugtatjuk,
hogy a U2-rajongók tiszteletben
tartják a
Bonóék által választott előzenekarokat.
Ronnie-nak csak köszönni tudunk, mert őt veszik
körbe legtöbben - legalábbis hozzá mernek
leginkább
odamenni. A zenekar-alapító gitárostól,
Dave
Keuningtől viszont a meet & greet után
húsz
teljes percet kapunk: a büféasztalok fölötti
galérián ülünk le vele interjúzni.
- Milyen volt az életed a Killers előtt?
- Én nem vagyok tősgyökeres
Las Vegas-i, Iowa
államból jöttem. Öt éve költöztem
Vegasba, voltak mindenféle melóim, például egy
cipőboltban a
kaszinó bevásárlócsarnokában, ahonnan
végül
elbocsátottak, mert rosszul ment az üzlet.
Ez
végül pozitív dolognak bizonyult,
mert ekkor
határoztam el, hogy összehozok
egy zenekart, amit
mindig is akartam,
csak nem volt időm rá a munka
mellett.
- Ez az első zenekarod?
- Nem, csak Las Vegasban az első.
A középiskolában
benne voltam mindenféle
fos zenekarban,
feldolgozásokat próbáltunk
játszani, meg saját
számokat írni, de azok
nem voltak igazán jók.
Gimnázium után még
bekerültem néhány ilyen-olyan
zenekarba,
ahol tipikus kilencvenes évek eleji
rockzenét
játszottunk a Nirvana, a Smashing Pumpkins
és
hasonlók bűvöletében. Abban az időben azt a fajta
zenét szerettem. Aztán 1996-97 tájban a zene
unalmassá vált számomra, egy időre inkább más
dolgokkal kezdtem foglakozni. 2000-ben
költöztem Vegasba. Brandonnal 2001-ben találkoztam.
-Egy hirdetés hozott össze benneteket.- Igen,
miután kirúgtak, feladtam egy hirdetést egy
helyi
lapban: Gitáros társakat keres
zenekaralakításhoz
vagy csatlakozna már meglévő együtteshez.
Hatások:
U2, Oasis, The Smashing Pumpkins, Beck,
The
Beatles... - ilyesmi. Négy-öt zenekarnevet
írtam
támpontnak, nem emlékszem már, hogy
pontosan kiket.
- A Cure és a Duran Duran nevét nem?
- Nem. Akkor még nem tudtam, milyen hangzást
szeretnék, sőt amikor Brandon és én találkoztunk,
még akkor sem tudtuk, milyen lesz a hangzásunk.
Annyi volt csupán a terv, hogy dalokat írunk,
és
meglátjuk, merre visznek minket...
Persze már akkor
is szerettem a Cure-t, de nem
írtam volna bele a
hirdetésbe, mert az rémisztő
goth fazonokat
vonzott volna.
- Pontosítanod kellett volna: azt írhattad volna,
hogy az 1985-87 közti Cure. A zenekar The Head
On The Door és Kiss Me Kiss Me Kiss Me
című
albumai, ahol a legszínesebb, legslágeresebb
volt
a Cure.
- The Head On The Door, igen, azt az albumot
különösen imádom.
- Hogyan zajlott az a bizonyos első találkozás
Brandonnal?
- Jelentkezett a hirdetésre, de utána egy hétig
még
kerülgettük egymást telefonon, ami az én
hibám volt,
mert nekem kellett volna visszahívnom.
De aztán
végül találkoztunk személyesen. Nálam
akkor már volt
egy szintetizátor, ő elkezdett
azon játszani, én meg
gitároztam hozzá.
Tetszett, amiket Brandon játszott,
de tetszett az énekhangja is, és ezt meg is mondtam
neki,
bár akkor még az sem volt eldöntve, ki lesz
az
énekes. Adtam neki egy kazettát, amin
mindenféle
zenei ötleteim voltak, köztük a
Mr. Brightside
is, persze akkor még nem
volt címe, instrumentális
verzió volt.
Brandon a következő héten visszajött
vele,
hozta magával a saját szintijét, és
megmutatta,
mit talált ki hozzá. Megmutatta a Mr.
Brightside
szövegét, nekem meg tátva maradt a
szám: ejha!
És meg is volt az első dalunk!
Aztán még rögtön
akkor csináltunk néhány számot,
amiket ma már
nem játszunk, de kezdetben nagyon sok
dalt írtunk
nagyon rövid idő alatt.
- Brandonnak előtte nem sokkal volt egy
szinti-pop
zenekara, a Blush Response. Hozott onnan
magával
félkész dalokat?
- Hozott egyet-kettő, meg nekem is volt már
talonban
egy-kettő, de onnantól kezdve a többi
már új ötlet
volt.
- A zenekar többi tagját
mennyi időbe telt megtalálni?
- Beletelt egy időbe, voltak más basszistáink és
dobosaink korábban, akikkel próbálkoztunk,
összesen
két basszista és két dobos, ha jól
emlékszem. Mark
és Ronnie akkor még más
zenekarokban játszottak.
Láttak minket koncerten,
úgy ismerkedetünk meg: vagy
közös fellépésünk volt,
vagy eljöttek nézőként. Mark
például úgy került
hozzánk, hogy egyszer
szívességből besegített,
amikor épp megint nem volt
basszistánk, aztán
végül ott maradt állandó tagnak.
- Hogyan állt össze a
bemutatkozó album, a
Hot Fuss anyaga? Hogyan születtek a dalok?
- Sok olyan dal volt, amit Ronnie garázsában írtunk:
együtt dzsemmeltünk, és abból alakultak ki a számok.
Olyan is volt, mint például az Everything Will Be
Alright, amit Brandon teljesen egyedül írt.
Az
All These Things That I`ve Done nagy részét
is
egyedül írta. Mostanában már több olyan szám
van, ami
közös dzsemmelésből alakul ki, tehát
a második lemezre
is több olyan kerül majd,
de biztos akadnak olyanok is,
amiket
valamelyikünk már félkészen hoz. Brandon hoz
egy
billentyűs témát, én meg rájátszom gitárral,
és a
basszus meg a dob is kitalálja a maga szerepét.
- Említetted az All These Things That I`ve Done-t.
Az a meglepő ötlet, hogy egy fekete gospel kórust
használjatok benne, honnan jött?
- Ahhoz a számhoz olyan monumentális hangzást
akartunk,
amekkorát csak lehet. És egy gospel kórus hatalmasat tud
emelni egy dalon.
- Számodra mit jelent az a dal?
- Sok mindent jelenthet, és épp
az a nagyszerű
benne. Nekem személy szerint arról szól,
hogy
úgy is lehet hinni valamiben, ha ténylegesen
nem is
veszünk részt benne.
- A Killers név egy New Order-videoklipből
jön,
ahol a tapasztalt öreg profik zenéjét egy jóképű
és
fiatal zenekar játssza: egy ideális, tökéletes,
fiktív pop-rock zenekar. Amit ti megkíséreltetek a
valóságban is összehozni.
- Igen, a
Get Ready album azelőtt nem sokkal
jött ki,
hogy Brandon és én először találkoztunk. Nagyon
szerettem a New Ordert, de akkor még nem volt
meg nekem
a lemez, Brandon hozta át magával
egyszer, és az
teljesen magával ragadott.
Az egy nagyon alulértékelt
album, úgy érzem.
- A mi weboldalunk, az est.hu olvasói szavazásán
az
lett az év lemeze 2001-ben!
- Teljesen egyetértek, számomra is az volt az
év lemeze.
Rengeteg jó dal volt rajta. És az első
klip a lemezről a
Crystal volt, amiben megláttuk
a lábdobra felírt
The Killers zenekarnevet,
pont mikor nevet
kerestünk magunknak.
Nagyon merész név volt, pont olyan,
amilyet
kerestünk. És mivel nem volt foglalt a név,
lecsaptam rá. Megnéztem az interneten egy c
somó oldalt,
ahol zenekarnevek voltak,
begépeltem a keresőbe, de nagy
meglepetésemre,
nem volt The Killers nevű együttes (Killers
nevű van,
egy bő két évtizede működő francia
metálzenekar,
de The névelő nélkül - a szerk.).
Hurrá!
- Ez a név illik is a dalok
hangulatához és Brandon szövegeihez: az albumotok tele
van sötét
történetekkel, féltékenységről, kísértésről,
bűnről.
Például gyilkosokról, akik féltékenységből
ölnek.
- Szerintem ez csak szerencsés véletlen volt.
Brandon
imád történeteket kitalálni, és egy
részük a halálról
szól. Ez a név jól illik ahhoz,
amit a zenekarral
akartunk, anélkül, hogy
erőltettük volna.
- A Mr. Brightside című dalotok új klipjében
ti
magatok is felírtatok egy fiktív zenekarnevet a
lábdobra: The Genius Sex Poets. Talán majd
egyszer egy másik együttes innen fogja
kölcsönözni a
nevét.
- Ha valaki nagyon akarja, áldásunk rá. Mi is
azt
csináltuk, amit a New Order: ez a fiktív
zenekarnevünk a
klipben. Brandon találta ki,
de én is jópofának
találtam.
- A Mr. Brightside volt az első
nagyköltségvetésű,
filmszerű videótok, tiszta Moulin
Rouge!
Hollywoodi színészek is szerepeltek benne, és
a legnevesebb kliprendezőnő, Sophie Muller
készítette.
Élvezted a forgatást?
- Nagyon. Nekem persze könnyű volt, alig kellett
valamit
csinálnom. Brandonnak nagyobb szerepe
volt a
történetben, meg volt egy csomó színésznő,
akiknek
órákat kellett tölteniük a sminkeléssel.
Nekem csak fel
kellett venni egy elegáns ruhát,
és egy villámlátogatás
tenni a sminkeseknél,
szóval könnyű dolgom volt. Nagyon
jól sikerült,
színpompás, puccos klip lett, és jól megy
a dalhoz.
- A Mr. Brightside más
miatt is különleges:
a gitárszólója kísértetiesen
emlékeztet az
Örömóda fő motívumára. Ez szándékos
tisztelgés volt?
- Ebben én vagyok a ludas. A többieket is
megkérdeztem,
nem ismerős-e nekik, mivel
több gitártémát is
kipróbáltam oda. Nagyon
ismerős volt, de senki nem jött
rá honnan.
Eredetileg csak a demóban maradt volna úgy.
Azt mondták, ne aggódjak miatta, később
még lesz bőven
alkalom kicserélni. Aztán végül
ott maradt. Csak akkor
ugrott be, mi is az, amikor
már késő volt: aha, megvan,
ez Beethoven!
Oké, nem teljesen a Beethoven-dallam,
de
közel van hozzá. Egyébként imádom Beethovent,
nagy
rajongója vagyok, meg is van néhány
klasszikus darabja
CD-n. Teljesen kiment a fejemből,
ez a tudatalattim
tréfája volt. (elvigyorodik)
Szerencsére
Beethoven már nem tud beperelni
minket miatta.
- A második albumotokhoz hány új dal készült
már el?
- Igazából csak két teljesen
kész új számunk van,
de mellette tíz olyan, amiben kábé
80%-ig össze
vannak rakva az ötletek. 100%-osra
megcsinálni
őket, az a nehéz dolog, főleg miközben
turnén
van az ember. Nincs elég időnk befejezni, és
rögtön
élőben játszani őket. Néhány hónap múlva lehet,
hogy lesz egy újabb teljesen kész dalunk, aztán
még egy
és még egy. Turnén ez is szép teljesítmény. Nemrég
például Glasgow-ban egy szabadnapunkat
arra használtuk,
hogy bementünk egy stúdióba
próbálni, és ott komolyan
tudtunk dolgozni.
Hat óránk volt egyvégtében, szemben a
félórás-egyórás beállásokkal, amik a koncertek
előtt
adódnak. Szóval a turné után nem fog
nehézséget okozni
gatyába rázni, és készre
megcsinálni az új számokat.
- Milyen zenekarokkal éreztek rokonságot a
mostani
színtéren?
- A Franz Ferdinand albumát nagyon szeretjük.
Találkoztunk is velük, és emberileg is nagyon
megkedveltem őket. Aztán ott van az Ambulance:
ha nem is
igazán hasonlít a hangzásuk, sokat
turnéztunk velük, és
jól kiismertük egymást, összebarátkoztunk. Az ő lemezük
is elég jó,
nem tudom, hogy már megjelent-e
(az
Ambulance Ltd nevű New York-i zenekar cím
nélküli
bemutatkozó albuma 2005. március 14-én
jelent meg - a
szerk.).
- Mostanában egyre
látványosabb a Joy Division,
a New Order, a Cure, a
Smiths és a korai nyolcvanas
évek egyéb meghatározó brit
zenéinek reneszánsza,
amihez mellettetek olyan zenekarok
is hozzájárultak,
mint például az Interpol vagy a
Rapture.
Mit gondolsz ezekről az együttesekről?
- Mindkettő nagyon jó zenekar, megvannak a
lemezeik, és
tetszenek is. Ami a Rapture-t illeti,
remélem, hogy egy
erősebb albummal térnek
majd vissza, mert úgy éreztem,
hogy az első
lemezük nem lett olyan jó, mint amilyen
lehetett
volna. Szerintem több van bennük. Az Interpol
viszont nagyon rendben van, jól is megy nekik.
Nincsenek
túlértékelve, és nem is spirázzák túl a
dolgokat. Ők még
nagyon hosszú ideig a színen maradhatnak, és igazi
kultikus zenekar lehet
belőlük stabil rajongótáborral.
- Az Interpol nagyot lépett előre a második
albumával.
- Igen, én is így látom. Hatalmasat fejlődtek.
- Visszatérve az előző kérdésre: örülsz annak,
hogy
újra előtérbe kerültek az előbb említett
nyolcvanas évek
eleji poszt-punk, new wave
zenekarok, azáltal
hogy a hozzátok hasonló
fiatal együttesek őket és az ő
örökségüket, hangzáseszményüket tűzik a zászlajukra?
- Igen, örülök, nagyon jól esik, szórakoztató,
de közben aggasztó is. Tényleg úgy néz ki, hogy
egy új trend
születik, de ha tényleg ez történik,
akkor
törvényszerűen el is fog pusztulni idővel,
néhány év
alatt. És csak az önmagukban is
értékes zenekarok
maradnak talpon. Sok jó
együttest látok feltűnni, akik
elég különbözőek,
de ha egyetlen skatulyába szorulnak,
akkor
megvan az a veszély, hogy elhal ez az egész
színtér.
De abban biztos vagyok, hogy egy maroknyi
zenekar megmarad. Az Interpol egészen biztosan.
- Az Interpollal ellentétben
a ti zenétek
ráadásul mainstream pop
produkcióként is
tud funkcionálni. Ez jut eszembe a
Glamorous Indie Rock & Roll című dalotokról is:
ideje
visszavinni a glamourt, a csillogást az indie
gitárzenékbe - és ez az, amit a Killers sikerrel tesz
meg. Mit szólsz ehhez az értelmezéshez?
- Egy bizonyos szempontból van benne igazság,
másrészt
viszont félreértés is. Mikor írtuk a dalt,
nem
döbbentünk rá, hogy az indie rock`n`roll
fogalma
más országban mást jelent: Angliában
tényleg működik
együtt a glamour és az indie rock,
de
Amerikában nem. Mi ezt ironikusan gondoltuk,
de otthon
ezt senki nem értette meg. Egy csomó
támadás ért minket
miatta, piszkálta az emberek
csőrét. Így aztán az a szám
végül le is maradt az
album amerikai kiadásáról, pedig
rajta kellett
volna lennie (a Change Your Mind
című dal
került a helyére, de Magyarországon szerencsére
a
Hot Fuss francia kiadását forgalmazzák, amelyen
mindkét szám szerepel - a szerk.).
- A brit indie publikumot és az amerikai
popközönséget egyaránt megnyertétek magatoknak,
egyre nő
a népszerűségetek. Nem félsz attól,
hogy túlságosan nagy
lesz a zenekar körüli
felhajtás és az ezzel járó nyomás?
- Vannak félelmeim, de ezen a téren nem igazán.
Néhányan
mindig finnyásak, ha látják, hogy egy
zenekar túlságosan
népszerűvé válik, húzzák a
szájukat, és nem hallgatnak
többé minket. Örülnék,
ha az emberek átlátnák a
helyzetet, levonnák a következtetéseiket, és rájönnének,
hogy ha túl sok reflektorfény esik ránk, arról nem csak
mi tehetünk.
Mi nem félünk nagyok lenni. Népszerűek
akarunk lenni,
ez is közrejátszik abban, hogy magunkra
vonjuk a reflektorfényt, illetve hogy nem hárítjuk el.
Reméljük,
ezzel nem sértjük meg azokat, akik azt
szeretik, ha a zenekaraik kicsik maradnak, de mi nem
szeretnénk kis zenekar maradni.
Vissza a Hírek /
Cikkekhez!
Forrás:http://www.pestiest.hu/cikk.php?cikkid=
31744 |
|